Bærgen

Tuusen takk til alle dere kjekke mennesker som leste bloggen min i går, over 500 mennesker (må få lov å skryte litt.) Jeg tror nok jeg skal ha litt flere slike innlegg som jeg hadde i går, og muligens litt oftere, de er både morsome å lese og morsome og skrive. Vi fikk gå tidlig fra skolen i dag, så vi rakk den tidlige bussen hjem. Nå skal jeg pakke ferdig, spise mat og slappe litt av før jeg tar bussen opp til Bergen for andre gang denne uka. Når jeg var der med klassen fant jeg en jakke som jeg falt pladask for, den er fra monki og du ser den på bildet nedenfor.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg