Bergen -dag2

Heihei!

I går kom jeg hjem fra Bergen, og var helt utslitt, jeg fikk besøk av Eirik, og jeg sovna stakkar. Gårsdagen var en tung men utrolig lærerik og god dag. Vi startet dagen kl. 0800 og gikk å kjøpte frokost og gikk til Grighallen på konferanse. Det var faktisk super morro. De snakka om tv, film, skriving, alt innenfor media. Jeg vet ikke om dere har lest saken VG skrev om den 13-år gamle gutten Odin som ble mobbet på to skoler. I hvert fall så var de der å snakket om hele prossesen med hvordan de skrev det og hvor forsiktige de måtte være. Hvordan de tok kontakt med familien og alt arbeidet de hadde lagt ned i denne saken. Jeg satt med frysninger, fordi det var sa sterkt. At de hadde klart det liksom. Jeg er imponert! Erik Solbakken og Hasse var programledere/konfransierer, og det gjore bare alt sammen mye bedre.

     
Hun i midten går i klasse min:)   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg