Naturfag og polkagriser

Solen skinner, det er Søndag og Eirik er på besøk. Nå sitter vi ute i solen og øver til prøve begge to, jeg til naturfag og han til matte. Om bare noen få uker er vi ferdige med alt som heter 1. klasse, og det er sommerferie! Jeg er superklar for sommer! I morgen reiser jeg til Bergen sammen med klassen min, for å gå på konferanser og shopping og noe slikt, så i morgen får jeg sove hele 35 minutter lenger enn det jeg pleier. Så da kommer det nok litt mer morro på bloggen, ikke bare det vanlige. Mmm, dette kommer nok til å bli noen gode uker. Om 119+ minutter er videoen min med April favoritter lastet opp på youtube, wii!

     

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg