Min flinke lillebror

      Hei og god morgen!

Det er på tide å skryte litt, ikke over meg selv, men over min kjære lillebror Arne Martin. Det er han jeg drar med ut for å ta mange av bildene mine, om ikke Eirik er her. Han er faktisk super flink til alt han gjør, og han er bare 8 år! Han spille mine craft og kjører bil på ipaden sin i over 300 km i timen. Om noe ikke går som han vil er han lik meg, surmuler litt også prøver han igjen. Han gir seg aldri. Første gang jeg var med å skiftet bleie på han hadde jeg videokamera med meg, for jeg skulle filme alt som skjedde i livet mitt. Han tisset, høyt i været, og jeg lo så jeg nesten tisset på meg selv haha! Han har gått på allideret, løpt kastet ball og hoppet seg til flere medaljer, og i dag når han tok bilder for meg, kom han inn med medaljene sine og spurte om ikke vi kunne ta bilder av dem også. Joda, selvfølgelig kunne vi det. Og bilder ble det, hele ti medaljer la han på sengen og stilte opp. I 2013 og 2014 vant han og klassen hans “den store telysjakten.” Jeg kan med hånden på hjerte si, at jeg om min familie har resket flere telys enn de fleste andre familer. Vi rensket bokstavligtalt til blode rant.

       

4 kommentarer
    1. Så flink lillebror du har! Jeg forstår godt at du er stolt over han 🙂 Og ikke minst – gratulerer til han for alle medaljene han har vunnet!
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg