Når kroppen sier nei

 

Ryggen min verker, det gjør så vondt at jeg ikke klarte å komme meg på skolen i dag. Jeg ble liggende i sengen helt til jeg bestemte meg for at jeg var nødt til å ta paracet og ibux. Jeg kjenner ikke at det hjelper selv, men det skal hvert fall hjelpe. Holdningen min er så skeiv at jeg får vondt i hele kroppen om jeg går for mye. Vi hadde beep testen i gymmen i går, noe jeg kjenner jeg aldri skulle vært med på. Jeg hadde vondt i ryggen fra før av, men da var det ikke så ille, så jeg tenkte det gikk fint, og tok den ikke bare en gang men to. For jeg skulle bevise for meg selv at jeg klarte å løpe mer enn det jeg hadde gjort første gang.

Og som jeg angrer i dag. Det er liksom ingenting som hjelper. Nå sitter jeg barnevakt hos naboen, og det går egentlig helt fint, siden vi bare sitter i ro å ser på venne by og gjør litt matte. I morgen skal jeg ha heldags prøve i matte, å da har jeg ikke noe annet valg enn å gå på skolen. Jeg håper bare jeg blir bra igjen til Søndag, dere får krysse fingrene for meg, hihi.

Men heldig som jeg er kom mamma hjem før i dag og hadde vært å handlet godteri til 17. Mai, OG til meg! Hihi, jeg er så godtemoms at det er helt sykt, det er slik jeg holder meg i så god form, fordi jeg ikke slutter å spise, jeg spiser det samme hele tiden, og det gjør at kroppen min er vandt til å få mye godteri å sånt i seg.  


     

Vet du noe som hjelper mot vond rygg?

10 kommentarer
    1. Hei!
      Kjedelig å ha vondt i ryggen da =/ Har hatt mye problemer selv, har en nakke som pleier å låse seg ca en gang hver 6måned så jeg ikke klarer å se til siden hehe
      Ser ut som du spiller fotball? Man kan få vondt i ryggen av å løpe for mye på asfalt. Anbefaler deg å kanskje jogge, (etter at du har blitt bedre selvsagt) i veikanten eller i skog/på gress.
      Hvis du spiser for lite protein kan det være at ryggmusklene dine ikke får nok næring så de ikke bygger seg opp. Planken, hang-ups og svømming kan hjelpe deg til å bygge opp støtte muskulatur i ryggen =)
      Men det viktigste rådet fra meg er, gjør det vondt så slutt med en gang!
      Trening skal være slitsomt, ikke vondt.
      Håper dette kan være til noe nytte, god bedring! =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg