Sommerklar med NIVEA

Hellu!                                                                                                                                                                                                                              // SPONSET/reklame

I går fikk jeg en pakke i posten fra NIVEA, og oppi den lå det en NIVEA Creme Smoth Shower Cream, og deres nye solkremer NIVEA Sun Protect & Bronze Tan Activating Protection Oil som blir lansert første Mai i år. Jeg har ikke prøvd solkremen enda, men jeg gleder meg skikkelig, og satser på at den hjelper mot min ekstreme soleksem som plager meg hver sommer. Men jeg har fått prøv deres Creme Smooth og den er jeg superfornøyd med!

Sommeren nærmer seg med stormskritt og tørr vinterhud skal ut i solen å vises frem. En varm dusj på vinterhalv året gjør huden tørr, og det kalde været gjør risikoen for tørr hud enda større. Men med NIVEA Creme Smooth shower cream både renser og fukter du huden på samme tid. Jeg prøvde denne i går, og føler bena mine er glattere enn noen gang. Jeg er i hvert fall super fornøyd med denne, og jeg gleder meg til å dusje neste gang slik at jeg får brukt den igjen. Nå er mine ben klare til å vises frem!

    

Har du prøvd den?

2 kommentarer
    1. Dette er virkelig en blogg jeg kommer til å følge bedre med på! Det hadde vært veldig hyggelig vis du hadde stikker innom bloggen min!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg