Matte og kjærestekos

     Hellu!

Jeg sitter alene på busstasjonen i Haugesund og har akkurat sagt hade til Eirik. I dag har vi hatt en ordentlig jobbe dag. Vi satt i over 1 time å gjorde matte. For jeg skal ha heldags prøve i matte på Fredag. Jeg føler meg egentlig klar, fordi jeg har jobbet så mye over lenger tid, men jeg må like vell sette med ned å jobbe, for å føle meg ekstra klar. Det er en så vond følelse å sette seg ned på stolen dagen prøven er å vita at denne prøven er den som teller mest av alle prøvene jeg har hatt i matte i år. Derfor øver jeg heller nå i forveien. Før vi satte oss ned med matten gikk vi på butikken å kjøpte pizza, Resturante som er min favoritt pizza. Mm, den er faktisk så god, at om du ikke har smakt den bør du smake den. Så vi drakk brus å spiste pizza på en Onsdag, Haha, det får være lov siden vi var så flinke å øve på matten.


 

Har du hatt en fin dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg