Things to do before I die -check #2

Hellu!

Vi er halveis i skoleuken, og det er bare to og en halv skole dager igjen til det er helg. Jeg kjenner jeg er veldig klar for sommerferie nå. Jeg bruker bare lenger og lenger tid på å komme meg ut av senga om morningen. Jeg rekker alt jeg må gjøre da, og må faktisk vente på bussem hver gang.

Untitled     Untitled     Untitled

Untitled     Untitled     Wallpapers

(11) Twitter     Untitled     Untitled

Untitled     Untitled     Untitled

Untitled     Untitled     Untitled

Untitled     Untitled     Untitled

Untitled     Untitled     Untitled

Jeg har hatt et slik innlegg før, men jeg synes disse bildene er så koslige. Er der noen av disse tingene du også vil gjøre?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg