Mandags innspirasjon

Hellu! God morgen, og velkommen til en ny uke! Jeg håper denne uken går like fort som den forrige, for jeg skal nemlig være med Eirik hele helgen og vi skal på CODY SIMPSON KONSERT PÅ SØNDAG! Åhh, jeg gleder meg faktisk så syykt! Før jeg ble sammen med Eirik, var Cody Simpson min drømme mann. Men, nå har jeg byttet han ut med Eirik. Derfor drar jeg Eirik med meg, både fordi det ikker er noen andre jeg heller ville sett konserten med og fordi han er best! Haha, jeg skal i hvert fall ta med kameraet, slik at dere søte mennesker som ikke får gått kan få oppleve konserten gjennom mitt kamera. Jeg skal ta med en ordentlig bra linse, så selv om jeg ender opp langt bak er det mulig å se han. 

Skal du på Cody Simpson konserten? 🙂

This floral skater skirt is to die for 😍😍😍😍😍💕💕💕💕     Girly     ROLLERCOASTERS 😍

 ✋         Summer

Coachella Love     ❤️     Easter / spring

Pink     Pink     Enjoy the sunshine

     DELIGHTFUL DAFFODILS WALLPAPER     A field walk

♥     Fashion     wild owl's clover.....

 

// We Heart It

6 kommentarer

Siste innlegg