Sun-Day people

 

Hellu! Det er så godt å kjenne solen på kroppen igjen, etter å ha gått med ull og vinter klær i flere månder. Jeg hev av meg t-skjorten og la meg ut i fin været og solte meg en liten stund, før tolmodigheten min tok slutt og jeg gikk inn igjen å fant meg noe godt å spise og drikke. Så satte jeg på ett teppe og koste meg med jordbær, saft og chillinøtter. Min bror hadde dame besøk, og de holdt på med vannballonger, noe jeg selv er veldig glad i. Så jeg ble med. Vi kastet dem oppover i veien for å se hvem som klarte og kaste dem lengst. Jeg har til og med fått litt farge i dag, jeg måtte bare få sagt det mens jeg holder på. Haha, jeg pleier egentlig ikke å bli så brun, men i fjor sommer fikk jeg en del farge siden jeg hadde ute jobb og plukka bær over halve sommeren. Derfor blir jeg enklere brun i år, wii!

           

Har du hatt en fin dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg