Gårsdagens antrekk

Nå kan jeg endelig hive vinter jakken min til vask og tanken på at jeg ikke trenger å bruke den på flere måner der super god. Tenk, nå er endelig våren her. Denne tiden må året må uten tiv være den beste, for nå har vi flere månder forran oss med sol og pluss grader. Jeg blir i så mye bedre humør når det er sol og varmt i været. Dette tror jeg kan vli bra!

 

I går ble det dette antrekket jeg dro på meg. Tskjorten er fra Gina Tricot, Boksen fra Lie, jakken fra cubus og skoene er Kawasaki.

   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg