Friday feels

Hellu!

 

Det er Fradag dere, endelig helg! Jeg har enda 45 minutter igjen på skolen, men er super klar for å komme meg hjem nå. I går fikk jeg en pakke i posten fra nelly. Hva som var inni? Mine nye sko:-D Jeg har gledet meg helt siden før jeg bestilte dem til å få dem. Det kommer bilder av disse å en ny genser jeg kjøpte igår senere i dag, så følg med.
Jeg tenkte jeg skulle ha en linkerunde på bloggen, så legg igjen en kommentar under med bloggen din og et tips til hva du vil jeg skal blogge om så skal jeg ta en titt på bloggen din, legge igjen en kommentar også velger jeg den bloggen jeg likte best i løpet av neste uke, også linker jeg den på bloggen min og skriver hva jeg liker med den:-) 

Har du noen planer for helgen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg