Girl in highlights

Hellu!

Det er allerede Onsdag dere, denne uken har flydd avgårde. Og bare to dager igjen på skolen så er det helg! Denne uken har jeg lovet med selv å ikke glede meg for mye til
helgen, for da går skoledagene forter. Men, jeg er faktisk super klar for helg allerede, og jeg er sikkert ikke den eneste. Dagen i dag gikk egentlig veldig fort, først  var det to timer engesk, to timer norsk, to timer gym og to timer naturfag. Jeg klarte 6 (!!) armhevninger i gymmen i dag, og jeg som trodde jeg ikke klarte noen. Jeg er faktisk så utrolig stolt, haha. Jeg og Arne Martin gikk ut å tok litt bilder sammen av det jeg har på i dag, og bildene ble faktitisk litt bra denne gangen.

  

     
                                                                                                                                                           “Dans Ingrid Marie..” Haha!

Tskjorte og Cardegin -Gina Tricot

Bokse -Cubus

Klokke -Daniel Wellington (min søsters)

Sko -Husker ikke


<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg