OH, I JUST CAN’T WAIT TO BE QUEEN

Hellu!

Håper du har sovet godt i natt. I går var jeg som sagt på rådhuset her i Haugesund å filmet TV2’s første tv sending, hvor jeg var dronningen og Mikal kongen. Jeg har aldri vært inne på rådhuset før, og det var faktisk helt sykt kult. Jeg har alltid sett for meg at det var skikkelig gammelt og ekelt, men det var liksom gammelt i nytt på en måte. Det var gammelt det som var der inne, men det var innredet så kult at det liksom ikke var gammelt alikevell. Det lå en skikkelig stor gammel bok inne på rommet vi filmet i, hvor Kong Olav har signert. Det var faktisk så kult at jeg måtte ta ett bilde av det.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg