Det beste jeg vet

Er noe vi her i huset kaller Pølsebrød i grillen. Nå sitter jeg forran TV’n, godt plantet med beina under meg i sofaen. Jeg har akkorat spist kvelds, og det gjør så utrolig godt i magen å få i seg ordentlig god kvelds mat. Siden jeg synes dette er så godt og mener alle burde prøve det, skal jeg dele det med dere. Slik at dere også kan få prøve det.

-Du trenger et Toast gjern.
-Pølsebrød
-Ketchup
-Gul ost
-Skinke eller pølse (begge deler er suuper godt)

Del opp pølsebrøne der du pleier å åpne dem, ta ketchup, ost og skinke eller pølse og brett over den andre biten igjen. La den stå inni Tosteren til du selv mener den er ferdig. BonApetit:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg