Antrekk 130415

Hellu!

Første skole dag i uka, ferdig. Det er helt sykt hvor fort helgen gikk. Om bare 13 dager er jeg på vei til Bergen for å gå på konsert sammen med min kjære Eirik, min søster og hennes bestevennine. Jeg skal få se mitt ungdomsskole crush in real life, Cody Simpson. Jeg begynner å kjenne at våren er her nå, det er ikke lenger så kaldt lenger når jeg går til bussen tidelig om morningen, også er det lyst ute og fuglene lager lyr. Det er en så herlig følelse. Om bare en månde er det Mai dere, konfirmasjoner, kaker, 17.Mai, bading, det kommer til å bli herlig. Jeg håper virkelig det blir varmt i sommer slik at jeg får ladet meg opp skikkelig til neste skole år.

Jeg og Charlotte gikk ut for å ta litt antrekk’s bilder sammen i dag, det var ikke så veldig kaldt, men det var ikke varmt heller. Det var myee sol, hadde det bare vært litt varmere hadde jeg følt at jeg hadde blitt brun nå. Du må ha lysstyrken høy:)

  

Bukse og jakke- Vero moda

Genser- BikBok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg