Mandags innspirasjon

Hellu!

Velkommen inn i en ny uke! Fult av nye muligheter. Ny uke betyr ny Mandags innspirasjon, wii! Jeg synes det er så moro å vise dere hva som innspirer meg, det var det som var hoved poenget da jeg startet med det. Denne ukens innspirasjon er rom, hvordan du kan dekorere rommet ditt med alt mulig moro. Jeg vet i hvert fall hvor jeg skal henge klærne mine etter at jeg har kommet så langt at jeg har fått laget det. På det aller siste bildet ser du det:

-     Untitled     Untitled

room inspiration” width=”240″ height=”200″ />     Room decoration✨     Pictures

Untitled     Room inspiration     

Lovely😘     Room Inspiration ♡      It's only home when you're here

     roominspiration | Tumblr    


Senere i dag kommer innkjøpene mine fra i helgen:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg