Gårsdagens bytur

 

Hellu!

Håper dere har sovet godt. Helgen har virkelig gått fort å nå er det bare en dag igjen, litt trist, men det er heldigvis ikke så lenge igjen til det er Fredag igjen. Og jeg gleder meg allerede. Den kommende uken har vi dead line på skolen, som vil si at det skal være ferdig og levert innen den tiden Jeg, Mikal og Bente skal filme Kongen’s tale da de hadde TV2’s aller første sending. Men jeg vet vi blir ferdig!

I går etter traktorens dag, møtte jeg Eirik i byen. Først gikk vi innom på trendhuset sammen med mamma, for å kjøpe litt ting til min søsters konfirmasjon. Så kjørte vi til Amandasenteret en snart tur, før mamma slapp oss av på Markedet (ett annet kjøpesenter.) Vi satte oss ned på Wayne’s Coffee og koste oss med kaffe, bolle og Focatsha. Etter på gikk vi rundt å så litt og handla litt, før vi tok bussen hjem til Eirik og koste oss her hjemme hoss han med maling og film.

    


Det ble ikke så mange bra bilder,hihi.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg