Fast tractor

For en herlig Lørdag! Først fik jeg sove helt til klokken 0915, greit nok at det ikke er så lenge, men det er 3 timer lenger enn det jeg pleier å sove. Jeg fikk spist en ordentlig god frokost før jeg kjørte ut til sentrum sammen med mamma å Arne Martin for å gjøre standen der vi i 4H skulle ha lykkehjulet vårt. Vi rev av prislappene på tingen og la dem oppi bokser, hvor en var trøste premier og en var vinner premier. Jeg prøvde meg på lykkehjulet selv, og vant (!!) Jeg hadde med meg en Cocio sjokolade melk i glassflaske, og den klarte jeg selvfølgelig å knuse, noe så flaut! Jeg kunne ikke gå å hente noe å tørke opp med siden jeg hadde sakt det var greit de andre gikk ut å for å kikke. Så der sto jeg alene med sjokololademelk på hele gulvet. Så fikk jeg besked av en av de som prøvde lykke hjulet at jeg hadde sølt. Grei som hun var gikk hun å hentet litt papir til meg.

Det var faktisk utrolig mye stilig å se på, til og med jeg som er jente synes noen av de traktorene var kule. Det var en mann der, som holdt på å jobbe med å skjøre ut noe jeg tror skulle bli ett bord. Jeg sto der ikke lenge nok til å se hva det ble. Det var både gamle å nye traktorer der, og en av de nye sprutet ill ut av eksospotta som stakk opp fremme. Det var faktisk skikkelig stilig! De hadde gravemaskin der som folk kunne få kjøre, så den kjørte min bror, for jeg tørte ikke. Alt i alt var det en vellykket dag 🙂                     

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg