Friday feels

Endelig kan jeg si GOD HELG ALLE SAMMEN! Jeg er super klar for helg nå, det har vært en slitsom uke, selv om jeg ikke har gjort så mye. Men jeg har fått pollenallergi, noe som gjør at jeg er veldig dårlig. Men jeg har fått medisiner og har gått på disse i 3 dager nå så jeg begynner å bli bedre:-) Nå sitter jeg i oppe på kjøkkenbordet å tutler med meg selv, og etter på skal jeg sette meg ned i senga å spise påskegodt, det er så digg nå etter påsken når dette er på halv pris. Jeg har tilbringt dagen min på skolen og sammen meg Eirik. Jeg var nede med Arne Martin å til litt bilder for ikke så lenge siden, så de skal dere få se. Og i morgen skal jeg på traktorens dag i Sveio, så der må dere komme alle sammen, jeg skal ta bilder å stå med ett lykkehjul sammen med 4H klubben min. Da kommer det traktor bilder på bloggen i morgen, haha!

       
Min kjære lillebror Arne Martin!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg