Gårsdagens antrekk

God morgen kalde Norge! Jeg håper dere har hatt det like varmt på soverommet deres i natt som jeg har. Det var verken for varmt eller for kaldt, I love it! Siden jeg i går hadde hode mitt fylt med hva jeg skulle blogge om bestemte jeg meg for å drøye litt på noen av dem, derfor viser jeg dere gårsdagens antrekk i dag. I går etter skolen var jeg med Eirik, og grei som han er ble han med å vaska i barnehagen:) Etter på hadde vi smoothie date med sånn frokostblandig sjokolade kuler. Jeg kjenner jeg er klar for helg nå hvert fall. Det skal bli super herlig å få sove litt lenger i morgen. Det var iskaldt ute i går når vi sto med rådhuset for å ta bilder, så alle bildene ble ikke like bra, just as you know.

Her er gårsdagens antrekk:

           

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg