Lydstudio

Helluu! Det er bare en time igjen av skole dagen, og jeg kjenner jeg er super klar for å komme hjem å være med Eirik nå. Torsdagen er den herligeste dagen i løp av de 5 skoledagene. Vi har starta med ett nytt prosjekt på skolen denne uken, hvor vi skal ha mediehistorie, noe jeg gruet meg big time til fordi jeg trodde det var mye teori, men vi fikk en oppgave, og denne var faktisk moro. Jeg, Bente og Mikal skal gjennskape TV2’s første sending, hvor kongen og dronningen åpner TV2. Jeg spilte til og med inn en sang, så nå skal jeg bli superkjendis!


Senere i dag kommer en rabattkode på Yves Rocher

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg