Pølse fest

God morgen gode dere! Og velkommen inn i Onsdagen:-) Først vil jeg bare si tusen takk til alle dere som leste bloggen min i går. YOU ROCK! I går satt jeg faktisk fra jeg kom hjem fra skolen og til jeg måtte gå for å selge lodd og fikset på små ting med designet mitt. Vi selgte lodd på 4H i går som sagt og etter på fikk vi pølser og vafler, mm. Jeg skulle og filme videobloggen min til i dag i går, men når jeg satte meg ned for å filme gikk ingenting min vei lenger. Lyset var feil, men det tenkte jeg at det gikk ann å fikse på macen. Men når jeg skulle se igjennom opptakene var det noe galt med lyden også, så jeg skal heller filme den etter skolen. Jeg skal filme “Get to know me” tagen, bare sånn viss noen av dere lurte;-)


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg