Mandags innspirasjon

Heidere!

Nå er ferien over for meg hvert fall og i dag starter en ny uke på skolen, med et nytt prosjekt og mye mere energi siden jeg har hatt ferien på meg til å sove. Men selv om det er den første dagen i uka, og jeg har hatt en hel uke på meg til å sove å slappe av er det alikevell litt som må til for at jeg skal klare og fullføre denne uken også. Hver mandag pleier jeg å søke på ting som kan hjelpe meg å komme gjennom uken. Det hjelper faktisk, og jeg kjenner at jeg blir super glad langt inni meg av å se på slike bilder. Jeg tenkte jeg skulle dele noen av disse bildene med dere, og i dag har jeg sett på litt syden eller sommer bilder, fordi jeg er så lei av det dårlige været å gleder meg sånn til sommeren kommer.

Bilderesultat for we heart it summer   Bilderesultat for we heart it summer  Bilderesultat for we heart it summerBilderesultat for we heart it summerBilderesultat for we heart it summerBilderesultat for we heart it summer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg