10 ting jeg ønsker meg

Denne var utrolig vanskelig, for jeg har alt jeg trenger, egentlig. Men jeg kom på litt da.

 

 

1.     En baby kanin.

Jeg ønsket meg egentlig en til jul, men fant vell fort ut at jeg ikke kommer til å få det før det blir litt varmere i været, slikk at den ikke dør av kulden liksom.

2.     Fint vær.

Haha, jeg kjenner jeg er skikkelig lei av alt regnet, kulden og vinden som har vært her nå de siste ukene og jeg gleder meg skikkelig til det blir litt mer sol og varmt.

3.     Syden tur!

Jeg har så utrolig lyst til å reise til Syden, bare for å komme meg bort fra all kulden her i Norge å få litt farge på kroppen, ikke det at jeg blir så brun da, men uansett.

4.     Et lite rom vedsiden av rommet mitt.

Hvor jeg kan legge alt jeg ikke bruker, men som jeg tror jeg vil få bruk for senere. Det hadde ikke slått feil.

5.     Bedre karakterer

Dette er noe jeg må jobbe for, men jeg vet jeg skal klare det om jeg bare biter tennene sammen og blir litt mindre skolelei.

6.     At godtestoppen skal bli over!

Nå har jeg gått over to uker uten å spise godteri, og jeg kjenner ikke det sjokolade suget som jeg gjorde før lenger, men det skal uansett bil super herlig å kunne sette seg ned en kveld å kose meg med godteri. Nå er det bare 6 uker igjen!

7.     Et stort og fint hus i fremtiden.

Helst brunt med orange lister eller brunt sånn funciz hus.

8.     Daniel Wellington klokke.

Jeg har ikke tenkt til å kjøpe meg den selv enda, men om en liten stund, etter sommeren muligens så har jeg den nok jeg også.

9.     Moped lappen.

Jeg må egentlig bare bite tennene sammen og ta den, for jeg mangler bare teorien, men det er så vanskelig å sette seg ned å øve liksom, å jeg tørr ikke ta den før jeg vet jeg kan det jeg må kunne liksom.

10.Bedre buss system.

Helt ærlig synes jeg  det og ta buss er et styr. Bussene er sene, for tidlige eller så kommer de ikke i det hele tatt. Det blir byttet på rutene i sisteliten så vi må sjekke buss tidene rett før vi skal ta bussen for å se om det faktisk går en buss, slik som det sto sist du sjekka.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg