Dette har skjedd de 3 siste årene

Heidere!

I løpet av de tre siste årene har livet mitt endret seg en god del. I 2012 var jeg 13 og 14 år, og gikk i 8. Klasse og 9. Klasse. Jeg har vokst litt i høyden, vokst litt i hode og vokst som person. Jeg har lært mye, både på skolen og i privat livet, jeg har lært at jeg er god nok. Jeg har blitt flinkere på det jeg har øvd på, jeg har fått dårlige karakterer og gode karakterer. Jeg har mistet venner og fått en hel del nye venner. Jeg har hatt meg en tur til Syden, konfirmert meg, hatt både muntlig og skriftlig eksamen.

Jeg har lært et nytt språk, som jeg ikke husker så mye av. Hola, Me llamo Ingrid Marie. For dere som ikke skjønte det, så var dette spansk. Jeg har begynt på videregående, lært å ta ordentlige bilder, lært å redigere film og lyd. Jeg møtte Eirik, og fikk verdens beste kjæreste.Jeg har fått ny hårfarge, jeg begynte å blogge, pusset opp rommet mitt, fått min første jobb, hatt godte topp i snart 2 uker og har verken spist godteri eller drukket brus disse to ukene. Lagt ut min første egene video på youtube.

 

Disse bildene er fra 2012, da var jeg 13/14 år, haha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg