Dette gleder jeg meg til!

 

 

London

I starten av Mars skal jeg til London sammen med en god gjeng andre herlige ungdommer.Vi skal være der i 4 dager og jeg er egentlig ikke helt sikker på hva vi skal gjøre, men det blir nok litt sightseeing for å se litt på det de har der nede, litt shopping og sikkert mye god mat! Og i tillegg skal Eirik være med, så da blir det hvert fall bra!

Finland

Jeg skal til Finland i sommer, sammen med andre 4H?ere fra Norge, Sverge, Danmark, Tyskland, Island og Finland. En hel uke i telt, det er det eneste jeg kjenner jeg gruer meg litt til.

Sommerferie

Bare det å sove lenge blir super herlig, også er det så mye koselig som skjer, også blir det forhåpentligvis varmt. Jeg gleder meg til å få litt farge på kroppen, og slippe å fryse.

Uten om dette vet jeg ikke hva mer som skjer i år. Men det blir nok et bra år!

6 kommentarer

Siste innlegg