Dette ser jeg på TV´n

 

Home and Away

Dette ser jeg på nesten hver dag, hvert fall når jeg har tid til det. Jeg har sett på dette siden 4. Klasse, altså når jeg var 9 år, jeg skjønte ikke så mye av det når jeg startet å se på det. Men mamma så på det og jeg satt i stuen sammen med henne og ente da alltid opp med å se på det. Det er en australsk serie hvor du følger livene til flere mennesker og blir satt inn i flere sitasjoner alt fra skole til narkotika, det er helt forskjellige personer som bor i en liten by hvor alle kjenner alle.

Jeg ser egentlig ikke på noe mer fast utenom Home and Away, jeg ser i perioder på Hotel Cæsar, men ikke for øyeblikket.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg