Finally gone!

I dag fikk jeg endelig fjernet stingene etter operasjonen. Det er så utrolig herlig å tenkte på at jeg slipper å gå noe mer til legen på grunn av noe kul i bruste eller sting som skal fjernes, håper jeg! Plutselig dukker det opp en ny kul, men jeg får krysse alt som krysses kan for at det ikke skjer. Det gjorde faktisk ikke vondt i det heletatt å ta dem bort, jeg har gått og gruet meg som en gal til jeg skulle ta dem bort. Men når jeg satte meg ned og var klar til å fjerne dem kjente jeg nesten ikke at de ble dratt ut. Nå er jeg helt ferdig med det tullet! Det eneste jeg må gjøre nå fremover er å skifte sånn plaster teip på såret, slik at arret skal bli minst mulig synlig når det er grodd. Men, som den flinke lille jenta jeg er, skal jeg klare det! Jeg gikk alene til legen i dag å fjernet stingene, og jeg må ærlig innrømme at jeg egentlig er kjempe stolt over meg selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg