Ventetiden er den verste!

Nå sitter jeg i en grå stol uten internett på macen sammen med mamma, så dette er et mobil innlegg. Jeg har akkurat skiftet til sykehus klær, uten bh og med engangs truse, håper jeg! Jeg tok genseren på feil vei først, for jeg mente den var penest med knappene bak, men det var feil. De skulle være fremme..

Nå kjenner jeg det skikkelig i magen, jeg trodde jeg var nervøs før i uka, men det er ingenting iforhold til hvordan keg føler meg idag. Det dirrer i hele magen å jeg skjelver, jeg klarer ikke sitte stille og egentlig så har jeg lyst på noe å drikke, men jeg må være fastende. Det eneste av mine egene klær jeg har på er sokkene mine, noen rosa gode sokker, de tok jeg ikke av. Det er kaldt her inne, så jeg fikk sånn kult teppe som varmer opp segselv! Kanskje jeg skal ta det med hjem etter på 😉

Nå bare sitter jeg her å venter, i et gult rom, jeg vurderer om jeg skal gå og tisse, men jeg tørr ikke.. Tenk om legen kommer mens jeg er der inne! Jeg våkna tidliggere idag enn jeg pleier å gjøre når jeg skal på skolen, “lang helg” haha, jeg hadde mye heller vært på skolen en her.

Når jeg kom inn til operasjonsavdelingen begynte jeg å kjenne det på skikkelig, dette skjer faktisk! Det virker så uvirkelig at det skal skje med meg liksom, det kunne like greit vært noen andre, menmen, alle må gjennom noe tøft for å oppleve det gode! Nå kjenner jeg at jeg bare gleder meg til det er over, slik at jeg slipper å grue meg sånn. Dette er verre enn å gå til tannlegen, mye verre! Ikke nødvendigvis fordi det gjør så vontd, de har ikke gjort meg noe enda, men fordi jeg ikke vet hva som kommer, eller hvordan ting vil gå.

“Pust Ingrid Marie, pust” jeg har snart vært her en time, og jeg kjenner i rumpen at jeg bør sitte i en annen stilling, men jeg får endre på den etter at jeg har vært på do. Alt jeg har på er blått (utenom sokkene) hva skjedde med at blå er gutte-farge? Jeg synes jenter burde fått rosa klær, bare for å gjøre det rettferdig. Det hadde vært mye kulere om det var forskjellige farger, slik at visst jeg hadde hatt en tvillingbror, og vi skulle operere samtidig, så hadde bildene av oss blitt mye kulere, nå har ikke jeg en tvilling da, men! Jeg mener fremdeles det hadde vert kult.

Bildene blir snudd, så de blir speilvendte, og kvaliteten er heller ikke så god, iphone you know!

6 kommentarer

Siste innlegg