Smil fint

Heihei!

Jeg var en snartur innom tannlegen i dag, for å selge leiligheten til Karius og Baktus, de bråkte så mye, og i helgene hadde de så mye fester. Det var på tide jeg kastet dem ut, selv om jeg ikke visste de var der en gang. Jeg fikk bedøvelse, slik at jeg ikke skulle få så vondt inni meg når de ble kastet ut. Stakkar, nå har de ikke lenger noe sted å bo..

Men, som sakt så fikk jeg bedøvelse, men den funket ikke, jeg kunne fortsatt føle, så jeg fikk litt ekstra (dobbeldose) så halve ansikte mitt sovnet! Jeg kunne ikke blinke eller løfte øyenbrynet, jeg smilte helt skevt og tunga mi kunne ikke smake noen ting! Som den reddharen jeg er, trodde jeg at jeg var lam i halve ansikta, What to do? Så jeg tok meg en dusj, og skulle liksom sove litt etter på slik at jeg kunne våkne senere og bedøvelsen var ute. Men når jeg kom ut av dusjen klarte jeg å rynke øyenbrynet mitt! Jeg er altså ikke lam på den ene siden av ansiktet! Både mamma og Eirik sa det til meg, men jeg klarte ikke tro på det, for da slapp jeg å bli skuffet om jeg faktisk aldri klarte å bevege på den ene halvdelen i gjen.

Bare sånn at dere vet det, det var den venstre siden jeg ikke klarte å bevege.

-Sånne pene bilder ser du ikke vær dag, gjør du vell?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg