What to do?

Heihei!

 

De siste dagene har jeg ikke visst hva jeg skal blogge om, jeg har sittet å grublet å tenkt hele dager for og komme på noe og skrive om. Og i tillegg har det vært noe galt med macen min, så hver gang jeg skal poste ett innlegg eller laste opp bilder svikter internettet. Eller macen tar ikke imot det eller skrur det av eller noe slikt. Det er ikke ofte jeg blir stresset, men akkurat når jeg skal poste ett innlegg og det nette ikke er på min side, kjenner jeg det skikkelig godt i magen.

Jeg er egentlig en veldig avslappet person, litt for avslappet til tider. Jeg tror kanskje det er derfor videoen med svar på spørsmålsrunden tar så lang tid, siden jeg ikke stresser med og få den ferdig. Men, den kommer i løpet av neste uke. Kanskje.


Min en egga tvilling..

I morgen, da skal jeg starte å blogge på ordentlig igjen, men jeg trenger litt tips til hva jeg kan blogge om, har du noen ideer?

2 kommentarer
    1. Ønsker deg en riktig fin lørdag videre og kos deg masse med det du skal i dag 🙂 Stikk gjerne innom bloggen min og legg gjerne igjen en liten november hilsen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg