Halloween Tag

1.Favoritt halloween film?

  Jeg vet ikke, jeg husker ikke hva filmene jeg ser heter, haha!

2. På en skala fra 1-10, hvor godt liker du halloween?

  En sterk 6?er, har egentlig aldri hvert noe stor fan av halloween.

 

3. Ditt beste halloween minne?

  Halloween festene vi hadde på barneskolen, de var ganske bra!

 

4. Har du alltid likt halloween?

  Jeg har alltid likt å kle meg ut, og sminke meg så halloween er en god dag og gjøre dette på. Så ja, jeg har alltid likt halloween, ikke den delen hvor man går knask eller knep, men den biten hvor man kler seg ut.

5. Hvordan kommer du i halloween humør?

 Eh.. Jeg kommer egentlig ikke i halloween humør, jeg bare gleder meg til godteriet.


6. Favoritt halloween dekorasjon?

  Jeg liker sånne spøkelser som henger i taket.
 


7. Beste halloween lukt?

  Lukten av godteri!

 

8. Favoritt godteri?

  Sjokolade, uten tvil!

 

9. Vampyrer eller zombier?

 Vampyrer tror jeg.

 

10. Hva er du redd for?

  Jeg er liv redd klovner!

 

11. Ditt beste halloween kostyme?

  Heksekostymene mine.

 

12. Tror du på spøkelser?

Ja, det gjør jeg.

 

—-:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg