Aldri forlat din BH..

 

..I garderoben når du går for og ha gym. Det hjelper ikke å la den ligge på bunn av en pose med andre klær over, den må låses inn. Hvis ikke? Vel, da risikerer du og miste den, noen tar den og du får den ikke tilbake. Dette skjedde med meg i dag. Ikke bare meg, men mange av de andre jentene i klassen også. Ikke alle har med lås slik at vi kan låse inn tingene våre, så vi låner litt plass hos noen av de som har det, men der er ikke plass til alt, for skapet blir jo fult. Så noe av det blir liggende igjen på benken. Det siste du tenker på når du lar det ligge der er at noen skal gå inn å ta det, vertfall ikke når man går på videregående.

Det er ikke første gang at jenter kommer opp i garderoben og BHen deres er borte.  Men jeg vil likevel ha min BH tilbake. Det er så utrolig kjipt og ikke ha den, gå hjem med sports BH, jeg går å gleder meg hele gymtimen til og får ta av sportsBHen og på meg den “vanlige” Bhen. Men, når vi kom opp etter gymmen i dag lå klærne våre strødd utover benkene og på gulvet. Noen hadde vert å tatt Bh’ene våre.

Noe så barnslig! Greit nok det at de tar dem, men legg dem uten for, heng dem på døra eller legg dem på bakken, slik at vi får dem tilbake. Har de ikke nok Bher selv? Haha, nå har vertfall vi en mindre enn det vi hadde før vi gikk på skolen i dag. Jeg skal til bynen litt senere denne uken for å kjøpe meg en ny, eller kanskje to, slik at jeg har en ekstra, bare i tilfelle jeg “mister” den igjen..

 

Såå, dagens tips er:

Ikke gå fra Bhen din i garderoben, lås den inn i ett skap eller ha den på deg. Plutselig er det din noen stikker av med.

13 kommentarer
    1. Har det slik på vår skole også, der tar (jente)russen bhene når andre klasser har gym. Selv har jeg ikke vært med på det, for jeg tenker selv hvor kjipt det må være å komme etter gymmen å se at bhen er vekke…. mn samtidig jeg må le litt da juletreet på skolen i fjor hadde masse bher på seg, men kjipt er det jo for de som opplever det.

    2. Nina Maria: Jeg synes egentlig det er litt moro jeg også, men jeg blir så irritert over at de i det hele tatt gidder å gjøre det! De er liksom 18 år.. Da er man litt for gammel til og gjøre sånn, syns jeg vertfall! haha

    3. det skjedde på Vardafjell i fjor og, de fant ut at det var en av de som gikk i en klasse for utviklingshemmede elns som hadde tatt de 🙂

    4. det skjedde når eg gikk vg1 på vardafjell og. Heldigvis ikkje med meg, men mången andre. D blei så gale at d kom ei avis artikkel om d!

    5. Det e ikkje første gang detta skjer, og det e ein grunn te at det e skap i garderoben:) Lærerane har jo gitt beskjed om det og

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg