Make a change!

God dag!



Til nå i dag har jeg gått i en rosa jogge-buke, tøfler og Marius genseren min. Søndag er en skikkelig daffe dag. Men! Jeg bestemte meg for å ta på meg noe litt mer finslige klær som mormor ville sakt. Fikse hårde litt, eller vertfall fikse hestehalen. Vi her hjemme sendte flere boss-sekker med klær til fattige mennesker i går. Det føles så godt å vite at nå har vi gjort flere mennesker litt ekstra glad! Også er det ekstra spennende å se hva som skjuler seg på bunn av klesskapet.



For rundt to år siden hang jeg mange øyne på døra mi, fordi jeg syntes det var så fint. Jeg trodde jeg hadde brukt lim på alle, helt til jeg fant ut i dag at jeg skulle ta dem av og det begynt å lukte neglelakk. Haha, på to av øynene hadde jeg brukt neglelag for å feste dem på døren, sikkert fordi jeg var tom for lim. Egentlig så var det ganske smart, viss du ser bort i fra merkene som er der den dag i dag, men det er merker etter limen også. Egentlig så gjør det meg ingenting, for nå kan jeg henge bilder over der uten å være redd for at den skole limen skal gi merker. Rommet mitt er ny oppusset, og jeg er super fornøyd!

 Husk spørsmålsrunden!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg