Dette er meg #1

Hallo!

 

Jeg heter Ingrid Marie, ble født på Haugesundsykehus 5. Juli 1998. Jeg brukte ikke tutt, men hadde en kosefille jeg ikke kvittet meg med før jeg var veldig gammel.Jeg har bodd i Sveio siden jeg var baby, og stortrives her. Gikk i Bråtveit natur og kultur barnehage, så som liten var jeg mye ute å lekte og gikk mye på tur.

Når jeg var 2 år ble jeg storesøster til verdens herligeste jente, så stolt som jeg var da hadde jeg aldri vert før. Kjersti Sofie skulle denne jenta hete. Hun er en av mine bestevenner, mitt reisefølge samme hvor jeg reiser og min største konkurrent.

Jeg starta i 1. Klasse på Lid skole, noe jeg synes var kjempe stas, nå skulle jeg lære meg å lese natta historier for meg selv. Sveio Skolekorps hadde konsert etter at jeg hadde gått et halvt år i 1. Klasse, da bestemte jeg meg for at dette vil jeg drive med. Så jeg skrev meg opp på lista, og høsten 2005, i 2. Klasse starta jeg på korps, jeg fikk spille althorn.  Jeg synes det var kjempe stas å vise frem til alle hva jeg kunne og hva jeg hadde lært så om noen spurte meg om jeg ville spille på skoleavslutninger eller andre arrangementer sa jeg ja med en gang.

Den 23. August 2006 i 3. Klasse, når jeg var 8 år våkna jeg til at mamma og pappa var borte, mormor hadde tatt plassen deres i sengen. Mamma var på sykehuset, og pappa var med. Jeg skulle bli storesøster igjen. Om det ble en jente eller en gutt det visste jeg ikke. Men rett før klokken 10, kom mormor ned til meg på skolen å fortalte meg at jeg hadde fått en lillebror. Arne Martin skulle denne gutten hete.

Jeg fikk somregel alt rett på prøvene jeg hadde på barneskolen. Gjorde alle leksene mine å fulgte godt med på skolen.  Det gjør jeg vell egentlig enda, jeg får ikke alt rett på prøvene, men jeg gjør så godt jeg kan så det får duge! Jeg grua meg egentlig veldig til å begynne på ungdomskolen, jeg trodde det skulle bli så mye mer lekser og at jeg skulle gjøre det skikkelig dårlig, men sånn ble det ikke.  

Mine herligste, et bilde fra 2011, da hadde jeg streng, Gud hvor flott!

 

  Del#2 Kommer i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg