Du finner meg på nettet

HeiHeiii!

 

Jeg tenkte kanskje jeg skulle fortelle dere at jeg er aktiv på andre sosiale medier også, ikke bare blogge.

Facebook – Dette er en side jeg har laget i skolesammenheng, jeg skal bruke denne til og vise hva jeg lager i en oppgave som vi skal jobbe med i 2 uker til. Vi fikk 5 oppgaver vi kunne velge mellom, og jeg valgte oppgave 1, som var og få en artist til å bli kjendis. Jeg kommer også til å dele litt av dette på bloggen, så dere får se uansett. Men, jeg hadde ikke hatt noe imot om dere hadde gått inn å likt den siden der også!

Instagram: ingridmarie098 – Der er jeg mye innom å deler mye.

Jeg har ikke twitter, for jeg synes det er så mye som skjer der, det tar så lang tid å sette seg inn i det som skjer der.

[email protected] -Mailen min om det skule vært noe 🙂

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Jeg fikk spørsmål om jeg kunne skrive litt om denne nettside her idag. Jeg måtte jo skjekke det ut, så jeg trykekt på linken og ble skikkelig shoppingsyk når jeg fikk se hva de hadde. På startsiden velger du om du skal shoppe som mann eller dame, når du har trykket på hva du er eller hva du skal shoppe som kommer det enten dame klær eller manne klær. Siden ser bra ut og har mye bra å tilby, TA EN TITT!

–:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg