Sånn, nå vet dere det

Hallo allesammen!

 

For bare tre dager siden hadde jeg så lite lesere på bloggen at jeg ikke orket å sette meg ned og blogge skikkelig, det kom kanskje ett innlegg hvor jeg skrev hva jeg hadde gjort på den dagen, sånn barneskole innlegg. På søndag, delte jeg ett litt ordentlig innlegg “Drømmebyen Haugesund” jeg har fått så mye positive tilbakemeldinger på det innlegget at det er helt sykt! Jeg blir så glad av det. Det var en norsk oppgave vi fikk, som vi enda ikke har fått karakter på, men nå kan egentlig karakteren bli hva den vil, jeg vet at andre mennesker liker den.

Jeg fikk kommentarer på skrivefeil, det må jeg bare beklage. Jeg har mest sannsynlig  lese og skrivevansker, noe jeg selv synes er veldig tungt for det er ikke noe jeg kan noe for. Jeg leser gjennom innleggene mine flere ganger før jeg deler dem for å fjerne skrivefeilene, jeg blir selv irritert når jeg leser blogger med mye skrivefeil, derfor prøver jeg og unngå dette. Jeg skal i gang med noen tester på skolen som vil gi meg svar på om jeg har dysleksi eller ikke.

Jeg har ikke noe i mot andre mennesker som har det, jeg synes de som sliter med lesing å skriving er de kuleste av alle! Selvfølgelig, de som ikke sliter er kule de også, og jeg kan ærlig si at jeg av og til misunner dem. Det å kunne si ja til og lese høyt i klassen uten og grue seg, uten og bli klam i hendene eller rødme. Ikke alle med lese å skrive vansker er sånn som meg , men jeg er sånn. Får jeg spørsmålet om å lese høyt i timen klarer jeg det ikke fordi jeg blir så nervøs.

Så nå vet dere hvorfor det er så mye skrivefeil.  

 

— 🙂

8 kommentarer
    1. Jeg er så utrolig stolt over å være tremenningen din for du er så sterk og du står for det du gjør!
      Stå på videre jente mi<3

    2. Noen skrivefeil tåler vi! Håper du ikke tar deg nær av kritikken som er gitt. Det er nok egentlig godt ment selv om det ofte høres litt slemt ut. Synes i alle fall det er veldig flott at du tar tar lese-og skriveutfordringene dine, og håper du får god hjelp. Innholdet i tekstene dine er veldig fint, og det er vel i grunn det viktigste! 🙂

    3. Hei…synes du er kjempetøff som tar opp tema om lese og skrivevansker/dysleksi 🙂 Har selv 3 barn med den diagnosen og vet hvor mye dei og andre sliter som har dysleksi..Ønsker deg masse Lykke til og STÅ på fortsett og blogge….klem klem…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg