Smil til verden og verden smiler tilbake!

Heisann!

Nå kommer det ett ordentligt innlegg, etter flere dager uten, og med bare Challenge innlegg. Jeg må ærlig innrømme at denne bloggingen er litt nytt for meg, jeg pleier ikke og sette meg ned å skrive hver dag, jeg liker bedre og gjøre ting, gå ut, sitte oppe også jobber jeg jo. Det er ikke den beste jobben i værden, men der er en jobb.

Smil til verden og verden smiler tilbake. Jeg levde etter dette når jeg var mindre, jeg har endra på måten jeg ser på verden på siden jeg var liten. Ting faller liksom litt mer på plass etter at man blir eldre. Man innser hvem man kan stole på og hvem som er der når man trenger det. Jeg er heldig som fant det ut allerede nå. Eller jeg har egentlig visst det en stund. Charlotte,  en av de beste og herligeste menneskene i hele verden er jeg så heldig og få kalle min bestevenn, og det har jeg fått gjort siden jeg var bare 7 år gammel. Vi har faktisk ALDRI krangla, og det er jeg rimlig stolt over. Vi sier ting som de er og sier det vi mener når vi sier det, men det går funker liksom ikke og bli sure på hverandre. Vi vet for mye om hverandre.. Neida! Eller joda, hun vet alt om meg, og kjenner meg egentlig bedre enn jeg gjør selv. Hun stiller alltid opp om der er noe, og jeg vet hun alltid er der. Jeg fortalte om at når mormoren min døde var min værste frykt og synke så lavt som jeg tidligere hadde vært, de personen jeg snakket med da var ikke de, det var Charlotte. Jeg mista mange venner etter denne perioden, fordi de ikke stilte opp for meg når jeg trengte det, og jeg innså at det ikke var noe jeg kunne gjøre med det. Men jeg klarte meg, og livet mitt ble bare bedre og bedre.

I tilegg til og ha Charlotte, har jeg verdens herligste kjæreste Eirik <3

Jeg fikk helt ok karaktere, jeg skal ikke skryte på meg at jeg har/hadde noe bra karaktere, men jeg gikk ut av 10. klasse med 4,4 i snitt! “SkryteSkryte” Jeg er egentlig ganske glad i å skrive, men jeg er ikke noe god på rett skriving, så beklager om det er mye skrive feil.. hihi. Men det stopper ikke meg, og nå har jeg til og med min egen blogg! Wow! Det hadde jeg ikke trodd for ett år siden.

Jeg var i konfirmasjon i dag, hvor jeg faktisk ikke gråt så mye, jeg gråter alltid i konfirmasjoner. I min egen konfirmasjon brukte jeg opp servietten min, ikke på mat jeg hadde sølt, men på å tørke tårene mine, heldigvis var det ikke bare jeg som går ta, alle gråt. Når min kjære farmor holdt tale. Dette var den først konfirmasjonen etter at min mormor døde. Min mormor og farmor hadde ett veldig nært forhold, og betydde veldig mye for hverandre.. nå kommer tårene..”sippesippesippe” Ja, jeg bare dropper dette. Hihi!

Jeg er en livs nyter, jeg elsker å leve. Det er sjeldent jeg er i dårligt humør, til og med når jeg får mensen er jeg glad, jeg får ikke sånn sinna mensen svinginger, jeg blir glad, jeg blir faktisk i ordentlig godt humør når jeg har mensen. Hahaha, nyttig informasjon, jeg vet! Det er jeg god på! Det å fortelle folk jeg egntlig godt kunne holdt for meg selv, jeg sender ofte en snapchat om at jeg skal på do.

Skryter litt over meg selv, dette var morsomt! Jeg har mye selv ironi, å ler alltid av mine egene vitser, så er jeg sikker på at noen ler vertfall. Jeg ler høyt, veldig høyt! Jeg fikk høre her om dagen at folk ble glad når de hørte meg le. Da ble jeg glad selv, og jeg levde på det komplemente resten av dagen. Tenk på dette; En kommentar, kan endre humøret til en person helt! Dette er viktig å tenke på. Ikke alle har selvironi, ikke alle kaler og se seg selv i speile uten og begynne og gåret, ikke alle klarer og se de posetive sidene ved seg selv, husk å fortelle dem om at de var fine en dag, at de smiler fint, gi dem en “like” i virkligheten, ikke bare på facebook og instagram! Jeg er foresten veldig høy, visst dere lurte på det. Jeg tittet litt på noen av topp bloggene på blogg.no etter at jeg kom hjem i sted, og Gud hvor pene de er! Jeg blir missunlig av å se på dem liksom.


Jeg kaller dobbelhaka mi for Hildegur, fordi hu alltid er med meg.

Jeg tror kanskje jeg skal begynne og blogge litt mer ordentlige innlegg frem over, for dette var gøy! Bare sitte her og tutle på, jeg liker sånt!

 

Men nå skal jeg se litt mer av Det Nye jenta 2014, og så skal jeg sove.

 

 –See you later!

4 kommentarer

Siste innlegg