Fremtids planer

Hallo alle sammen!

I dag skal jeg fortelle dere om fremtids planene mine. I like it!

 

Helt siden jeg var 7 år har jeg villet bli modell, noe jeg enda drømmer om. Jeg har en plan om og bli det, eller jeg skal bli det, og jeg skal klare det!

Jeg vil flytte for meg selv og bygge mitt eget hus, med en stor hage, gifte meg og få mine egene barn. Jeg vil ha 3 barn, og etter at de 2 elste har flyttet ut, skal jeg addoptere, en søt liten baby med krøller. Jeg skal bli ferdig på videregående. Få meg en jobb. Kaanskje studere sykologi i Bergen, men det er jeg usikker på om jeg orker.

Jeg vil bli gammel, å flytte til Spania og bo der sammen med mannen min.

 

Jeg har ikke lagt noen store fremtids planer enda egentlig, jeg er vell litt redd for og vokse opp. Det skremmer meg at jeg skal flytte hjemme fra om bare 3-4 år og klare meg selv, det at jeg skal få meg min helt egen jobb, og tjene mine helt egene penger, og forsørge min egen familie. Også er jeg så redd for og miste de menneskene jeg er glad i, så om jeg kunne, hadde jeg stoppa tiden hver dag bare for og fortelle alle hvor glad jeg er i dem.

 

Det gikk funket ikke å laste opp flere bilder..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg