Kose dag

Heiigjen!

Nå er jeg hjemme fra en koslig dag sammen med 4H klubben “min”. Vi lagde muffins, vi brukte ikke noe normal muffinsformmer, vi brukte appelsiner. Vi skjærte av toppen og gravde ut en god del av det som var inni altså, den spislige delen. Vi putta muffinfull i dem og tok sånn sølvfolie rundt. Vi gikk pølse og potetstappe! Ahh, jeg det er så godt!

Mens vi venta på at “appelsinmufinsen” skulle bli klar bare satt vi å snakka og gikk litt rundt. Ja, resultatet av “appelsinmuffinsen” ble ikke så bra.. Ingen av dem var ferdige, og det var bare masse muffinrøre inni.. Vi spiste opp alle da, for noen syns jo selvfølgelig at de smakte godt.

Når jeg kom hjem fra møtet tok jeg meg en lang varm dysj. Og nå skal jeg øve til en prøve vi har imorgen, ønsk meg lykke til!

Det blir ikke noen bilder av hva jeg gikk med idag, siden jeg fant noe litt mer interesant og blogge om, men dere skal få se den kule t-skjorten jeg har på meg da. Bilde ble ikke noe og skryte av, for og si det sånn..

Det ble ett mobil innlegg nå også, siden det var på mobilen jeg hadde alle bildene.

-Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg