Mobilblogging

Halla!

Egentlig så mangler jeg ikke fantasi, men dette med og komme på hva jeg skal blogge om, det er litt vanskelig. Det blir liksom så kjedelig å lese om hva jeg gjør de forskjellige dagene, for det går liksom i det samme, skole, jobb å lekser.. Selvfølgelig gjør jeg andre ting også, og det er nok litt mer spennende og lese om, men jeg kan liksom ikke ta meg en tur i skogen hver dag heller.

Neste mandag starter jeg nok med en “20 days challenge” siden jeg skal på fjell tur i helgen uten mobil blir det litt teit av meg og starte idag. Senere idag kommer det nok litt bilder av hva jeg har på meg idag, bare for og dele det med dere.

-Snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg