Mandag all the day..

Heihei!

En ny dag, nye muligheter. Dagen idag har egentlig godt som normalt. Våknet tidligt, kedde på meg, gikk til bussen, satt på bussen i 30 minutter, gikk av bussen, inn på skolen, hadde to timer matte og resten av skole dagen gikk til media timer. Det er helt dykt hvor stor forskjelden er fra ungsomskolen til videregående. Nå er vi liksom blandt de voksene, og blir ikke behandla som “de små” lenger. 


Mikal meg & Maria

Jeg ble ferdig med og skrive eventyr artikkelen idag, med en god del klipping og liming, sletting og skriving ble den egentlig ikke så verst. Jeg brukte Ola, å tok bilder av han til artikkelen, sånn at jeg kunne skrive at både tekst og foto var av meg. Jeg klarte og holde deadline, som da er tidsfristen for å levere inn ett prosjekt, jeg tror faktisk at vi holdt den hele gjengen. 


Ola

Etter at jeg var ferdig på skolen gikk jeg på jobb, jeg vasker i barnehagen som er rett nedenfor huset mitt. Jeg vasker sammen med mamma og min lille søster. Jeg gikk og var sulten hele tiden mens jeg vaska, og jeg hater virkelig og være sulten! Etter vaskingen gikk jeg på korps og spilte der i 2 timer. 

Det blir ikke så mye spenende og finne på bloggen min med det første, men etter hvert skal jeg begynne å gjøre mer spennende ting, og da kommer det noe som er litt mer innteresant og lese om. Jeg skal på tur i helgen, uten mobil, klokke og alt som har noe med teknologi og gjøre, så det kan bli spennede! 

 



Jeg bare slanger med litt bilder fra skole dag.

Vi blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg